Notes from The past

Ämne: Ointressanta anteckningar

Dina läppar var oemottagliga, obrydd om vår sista kyss. Du vände dig om och gick din väg med dina väskor i dina jeans. Och just dina kängor!

Varför måste jag leva i eufori eller sorg, klarar inte av mellanlandet. Kommer aldrig att känna lyckan? Känsla av tillfredsställelse.

Tiden läker alla sår men vad spelar det för roll när det är ärren som gör ont?

Minns du när vi var på nakna på stranden på Sveriges soligaste ö? Den dagen, den dagen, den dagen.

Alla barn, med liv och glädje, fly kärleken den förgör er.

Fan, jag har förklarat krig emot kärleken. Vad är fred och hur når jag dit? Kent - ni förstår mig va?

Håkan sa: "Mina ögon letar efter var dina ögon är" Jag rensar Stockholms krogar efter din blick, var är du?

The sounds sjunger: "Queen of apologi...im stuck with this feeling, I am fighting this feeling." Fighten slutar aldrig upp, eller gör den?

Linnros konstaterar: "Det här är slutet på vår film" Precis så sa du till mig den dagen vi gjorde slut. Har du tänkt på att filmer kan ha uppföljare,? I alla fall alla bra filmer.

Katie Meluah sjunger: "Piece by piece, is how I let go of you." Släpper jag en tusen del av dig per dag?! Ska det ta tusen dagar innan jag kommit över dig? Kommer jag komma över dig? Eller inse på den tusende dagen att det var en miljondel per dag som jag släppte dig och att du alltid kommer finnas kvar.

Ingen kontakt sa du, ingen kontakt blev det. Har hört att du också flytt landet.

Vi var samma du och jag. Vi ville samma med allt.

Kommer mitt hjärta någonsin förlåta min hjärna?

Bär jag styrkan att hoppas eller saknar jag modet att släppa?

Varför läser jag ditt horoskåp? Skit också.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lindis, ring mig nån dag när du har tid!? puss

2012-09-10 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0