Till tomten - The list Of 2013

 
Kära Tomten,
 
Självklart önskar jag mig fred på jorden och att alla sjukdomar i hela världen utplånas men eftersom du hittills inte givit mig (eller någon annan) just det då lägger jag lite smidigt upp min önskelista här. Jag antar att du är en någorlunda modern och hightec-aktig nisse och att du därmed läser bloggar.
 
Tomten lilla, detta är det jag vill ha:
 

- Respengar/Lägenhetspengar/Refleks-ologtimmepengar.
- Life/Apoteket presentkort
- Fotvård/SPA presentkort (för "trasiga naglar"/ terapi!)
- En till gammal träback i ungefär samma storlek som jag har. 
- Liten Björn Borg sminknessecär i grått (Bagorama)
- Parfym: Estee Lauder (Nude) , Dolce & Gabbade (The One) 
- Ögonfrans-förtjockning (serum)
- Löparskor (gamla Nike Bowerman 38)
- Joggingbyxa G-sport strl:  S, lång modell
- Längdskidor (hela packen)
- Mörkgrön/svarta "turbyxor" ex - Fjällräven/Mckinely
- Canvas målarduk (rektangulär) från exempelvis Panduro eller TGR.
 
 
Jag har varit alldeles utmärkt snäll och jag skal sätta ut gröt åt dig på julaftonsmorgonen!
 
Ha en fortsatt fin advent!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0