En önskan På en Lista

Tjolahopp i solskenet!

... Och med ens undrar ni: "Det kan inte vara hon som skrev det där?" Åjo, yes och jajjemen - det var det!

Idag är det den 20:onde februari, en onsdag. Om ynka två dagar fyller jag på gränsen till halvvägs till halva livet. För er som försöker få igång aktiviteten bakom pannbenet: på fredag fyller jag 24 år. Det är gammalt. Men jag har ingen ångest (och heller ingen unge). Det känns OK, men det känns mindre OK att det faktiskt känns OK.

Precis som när jag var liten har jag alltid varit medveten om vad jag vill ha, vad den lilla damen önskar sig, står aldrig oklart. Faktum är att jag har en önskelista som bara uppdateras. Den fylls på med prylar och grejjor men det suddas också ut en del allt eftersom. Jag tror detta tillhör mitt kontrollbehov. Jag inser att jag behöver något - måste skriva det ned - kan inte ta bort det förrän det är i mina ägor.


ÖNSKELISTA 20/2-2013

- Renskinnsfäll
- Konvektorelement Claes Ohlsson 199:-
- Ögonfrans-förtjockning
- En liten bubbla (grå, vit eller beige) att köra med hemma i Umeå
- Life presentkort
- Fotvård presentkort (terapi!)
- SPA-helg/utomlandsresa
- Längdskidor med stavar, bindningar, pjäxor
- Nike Free sko (helst i grå strl: 38,5)
- Pengar! Res-, och lägenhetspengar.
- Liten och nätt YOGA-matta (helst grå)
- Joico / Redken shampoo+balsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0