Mötet med Janssons jänta

Det är sent och jag måste sova!

För i morgon är min första arbetsdag på mitt extrajobb. Det känns väldigt bra att komma igång måste jag säga. Denna kväll har tillbringats i gammal vänskaps tecken. Eftersom både jag och Nicolina Jansson nu bor i samma stad så bestämde vi oss för att gå på dejt. Riktigt roligt att ses och bara uppdatera varandra om vad vi missat de senaste... ja, vad blir det - fyra, fem, sex åren? Vi hängde väldigt mycket i högstadiet och en del i början av  gymnasiet men som vanligt här i livet så glider man ifrån varandra. Kändes precis som vanligt att umgås, så det hoppas jag innerst inne att det blir mer av :)






Vi tittade igenom gamla bilder och hittade en hel del att minnas och skratta åt. Några som jag inte ens vågar lägga ut här faktiskt, de skulle censureras av flera skäl kan jag lova. Tydligen så var jag i allafall mörkhårig och Nico hade svart page.

Kort inlägg, men jag är lång, så jag kompenserar.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0