Olé här kommer Jag!

Godmorgon!

Kroppen har brutits ned totalt under helgen och den påbörjade sitt återuppbyggande i natt. Stel och seg idag minst sagt... perfekt status för att åka på sista och mega-jätte-avgörande mötet med ägaren (Olé) av företaget. Jag tror faktiskt inte att jag får det. Med största sannolikhet så får ju ingenjören tjänsten. Jag har dock en känsla av att han gillade någonting med mig. Vet inte om jag till 100 % vill ha jobbet heller, det känns som om det är liiite för bra för mig och jag tvekar på huruvida jag skulle klara av det. För övrigt blev det ingen bio igår eftersom Joffa kom hem så sent från jobbet. Hon åker till Umeå i helgen!
Hur som helst, söndagen är över. Ny vecka, inledningsvis drar jag på smilbanden!






Önska mig lycka till! (Man ska aldrig säga tack)

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0