Grillat är Godast

Nej men hallå - nu är det nog!

Det borde vara förbjudet och kanske straffbart att sova längre än kl. 10:00, i alla fall när det är väder som detta. Joffa ringde mig kl. 09:00 för att jag skulle stiga upp, men dum som jag är ligger jag kvar och väcks av Petter (som för övrigt kom hit i natt utan Sivert). Petter väcker mig med kärlekens ord: "Fan, va bleka ben du har Linda!". Så med ett strålande leende,  tankar på brun-utan-sol, steg jag upp denna lördag 23 april.

Idag har jag fixat med lite saker här hemma, varit ute och löpt TVÅ gånger, gymmat lite och mobbat/blivit mobbad på facebook. Henrik Bohman skickade en länk (med anledning av att Iphone 5 nu släpps) till sin käre vän Sebastian Falck och det slutade med vad det alltid slutar med när jag, Bohman och Sebbe involveras i konversationer:

 
Erik Bohm and Christofer Stegmayr like this.
    • Henrik Bohman Köp en ny, looser =)
      18 hours ago ·
    • Sebastian Falck Säger han som hade en tjock-tv till 2010 :)
      17 hours ago · · 1 personLoading...
    • Mattias Wallgren för att sen köpa en platt-tv som bara visar rödfärg..
      16 hours ago ·
    • Johan Tjällman Nätmobbingen är ett växande problem i samhället. Vi har ikväll pratat med "steken" som helst vill vara anonym..
      14 hours ago · · 1 personLoading...
    • Sebastian Falck Henriks fb-sida måste ju kunna ses som ett skolboksexempel på nätmobbning. Hörde förresten att Friends kommer att använda den som undervisningsmateriel kommande termin.
      8 hours ago · · 1 personLina Johansson likes this.
    • Linda Adolphson De ska intervjua mig gällande kränkande behandling och mobbing. Fast Friends verkar vara på Bohmans sida eftersom rubriken lyder "Niederman talar ut"... suck.
      4 hours ago ·
    • Sebastian Falck Linda, att påstå att du någonsin har haft möjlighet eller fog att mobba Bohman tyder på att någon annan institution bör närvara vid den sk. Intervjun. Vem kontaktar psyket?
      4 hours ago ·
    • Linda Adolphson Jag kontaktar psyket... speed-dail 7.
      4 hours ago · · 1 personLoading...
    • Henrik Bohman Välkommen till rättsmedicin, du talar med Henrik. Vad kan jag hjälpa dig med?
      4 hours ago ·
    • Linda Adolphson Min fråga är nu varför de låter patienterna på Rättsmedicin svara i telefonen?
      4 hours ago ·
    • Sebastian Falck På skalan 1-10 anser jag (som troligtvis är längst ifrån Psyket) att Henrik ligger på en god 6 och Linda på en 9. Att Linda fortfarande får vistas bland folk är ett ypperligt exempel på bristerna i den svenska vården.
      4 hours ago ·
    • Linda Adolphson Undersökningar visar på att de i skalan som ligger mellan 9,2 och 9,7 är de som oftast förnekar sitt tillstånd och använder undanflykter och hävdar att de är "längst ifrån psyket". De har även en tendens att ställa diagnos på andra.
      3 hours ago ·
    • Linda Adolphson Detta kan ses som ett rop på hjälp.
      3 hours ago ·


  • Ikväll ska jag och Joffa äntligen släppa på spärrarna och hitta till flaskorna. Det är en aning störande är att jag nu varit ledig tre dagar men jobbar i morgon...bitti... klockan 07:00. Så, det blir precis som förra helgen. Lugn fredag, och tråkig lördag dag, fest lördag kväll/natt och jobb i ottan på söndag. Jag anpassar mig verkligen efter andra må jag säga! (Och passar samtidigt på att slita ut min kropp på ett obalanserat sätt.) Vi ska på grillfest till en arbetskamrat till Joffa och hans kompis. Det kommer nog bli awesome! Jag har längtat så efter att grilla i solen. Jag har längtat efter kött över lag men allra mest har jag längtat efter min bästa vän bea!

    Idag fyller Maria Sjöström år, mer känd som Sjöa. Hoppas din dag blir fin och att du får fina presenter, inget kan så klart konkurrera med det otroligt fina samtalet som jag gav dig men ;)

    Ha en trevlig lördagkväll i skålens tecken!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0