Tack till Dig som Vart Mig

Idag skall jag ära...

En person som vart i mitt liv en förhållandevis kort period, men gjort ett bra jobb för att få stanna i mitt hjärta. Visserligen är vi inte med varandra längre men för en gångs skull känner jag att det inte känns som om jag vill skjuta mig själv när man går skilda vägar. Jag vill tacka dig för all tid som vän, sambo och hjärtevän...och chef.

Enplans, tvåplans och treplans - det är bara du som kan förstå det komplicerade med livet ur Lindas synvinkel. Det är bara du som tycker att det är kul att komma hem och söka efter mig när jag gömt mig. Ingen har varit så tåldmodig med mig (jag är ju väldigt dryg) som du har varit. Jag har saknat dig och kommer fortsätta göra det!


Anton!
- Världens bästa Anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0