Vem red In? Inredning!

People, people, people!

Det var ju ett tag sedan jag flyttade till min "egna" lägenhet, närmare bestämt i december förra året. Ni där hemma har efterlyst bilder, jag har nekat och sagt att ni får hälsa på/flytta till staden i stället. Well, eftersom jag upptäckt att det inte skett så våldsamt mycket på-hälsande så har jag tagit ett par bilder. Med mitt intresse för inredning så är det faktiskt det enda som har gynnats av sjukskrivningen, har haft tid att pilla lite med hemmet, men ÅH. Varje dag av pillande eller besök i fina butiker tar mig ett steg närmare att vilja köpa ett hus :)

Jag bor väldigt enkelt med delvis mina möbler och delvis Lisens, men jag tycker själv att jag har det rätt mysigt!















När vi ändå är inne på hem & pyssel så måste bara rekommendera en sida som nyligt kommit till min kännedom. Den heter Återskapa och gänget bakom sidan ger tips på hur man kan återanvända material till att skapa någonting nytt, alltså Återskapa (klicka hääääär för att komma till deras hemsida) - En plattform med skaparglad inspiration inom hållbarhet, återvinning och återanvändning. Linda likes! Och jo - de finns på facebook också!

Jag har väldigt stor lust att webb-studera till inredningskonsulent, eller Interiørskolen for boligmiljø som det så flott heter. Den utbildningen sträcker sig över 24 månader och jag kan lägga upp studierna hur jag vill. Överväger starkt att göra detta, men det beror självklart på hur min jobbsituation kommer att se ut den närmaste framtiden...

Well, people! Det var det för idag. Kommer inte på något kul att säga så jag säger ingenting så har jag ingenting sagt.





Kommentarer
Postat av: fanny

va fint du har det linda!! hoppas du snart är hel igen :) puss!

2012-02-16 @ 11:59:32
Postat av: mamma maud

Har hört ryktas att det ska bli ett väldigt fint hus till salu i Täfteå inom kort ;)

2012-02-16 @ 15:20:05
Postat av: Kajsa

Fint lindie!! =)



Ja, ett väldigt fint hus...........................................

2012-02-16 @ 17:24:19
Postat av: Elin

Snyggt :)

2012-02-17 @ 07:30:33
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0