Med ett Enda ord Seriemästare!

SVEI-VA? SVEI-VA? SVEI-VA?

SVEIVA! Med flera matcher kvar så har vi säkrat vårt serieguld. Detta har vi uppnått på grund ut av god trupp, goda tränare, god vilja, god stämning och Sika så klart.

Vi firade segern på Egon, där vi blev utslängda ifrån, då drog vi vidare till Fridays. Oh harregud!  Jag förstår om vi inte är välkomna tillbaka till varken Egon eller Fridays - Vi firade nog allt man möjligen kan fira på en kväll. På det mest brutala och den hårdaste sättet man kan fira.

Jag hade riktigt kul den kvällen och jag känner i det stora hela att Sveiva är ett lag som nu ligger mig varmt om hjärtat. Inte bara ett lag som jag "spelar med medan jag bor här". Detta lag är nog största anledningen till varför jag bor kvar. Längtar redan till nästa säsong... Men först ska vi spela klart denna, och sen spela NM (Sveriges SM) och vidare Europacupen.


Skal vi ta dem?

(Gammal bild, kommer snart en galen segrarbild)




Här kan man följa oss:

http://www.innebandy.no/
http://www.sveiva.no/start/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0